larssonulrika

Fula fötter

Kategori:

Bland de värsta smärtorna är ju att slå i tårna i något vilket jag råkade ut för tidigare idag. Slog i foten i sängkanten och stupade direkt ner på golvet av smärtan, grinade som aldrig förr tillsammans med asgarv för hur rolig jag måste sett ut men upp från golvet kom jag inte. Tillslut så var jag uppe hoppandes på en fot men usch vad ont det gjorde. Tänkte först om man skulle åka till akuten om nåt hade hänt i foten men behövde åka och jobba och det blev bättre tillslut men nu när jag kom hem såg jag att händelsen hade lämnat märken efter sig. Kan man tänka sig Att den är bruten?

Kommentarer

  • Olivia lindblomma säger:

    Stackare det måste ha gjort as ont :( men om den skulle va bruten så kan man ju inte direkt gipsa en tå sånt brukar läka av sig själv, tycker synd om dig min lilla ullebulle 😞

    2013-09-10 | 01:18:50
  • Kund och hemlig beundrare säger:

    Hoppas tån mår bättre och tack för att du förgyller handlandet på Coop. :-)

    2013-09-11 | 21:53:16

Kommentera inlägget här: