larssonulrika

Ulrika i ett nötskal

Kategori:

Vaknade upp imorse utav en smäll. Jag visste inte om det var åska eller krig utanför, kollade vädret på mobilen där det stod att det var sol för tillfället så då antog jag att det var krig. Lyssnade i trappen om grannarna sprang ut men där var det tyst. Hörde en till smäll och förstod att det var åska, försökte hålla mig lugn och lägga mig igen vilket var omöjligt så jag drog snabbt på mig kläderna och sprang längst ner i trappen och satte mig. Grannarna som gick förbi och ut med deras paraplyn måste tyckt jag var störd. Avslutade med att jag tog kontakt med Emma som är minst lika rädd och har gått ut i bilen och satt sig och vi bestämde frukost träff på mc, det var min morgon det ;)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Undra vem som har lärt dig det här? ;)... Kram

    2013-06-10 | 08:23:13

Kommentera inlägget här: