larssonulrika

Dagarna

Kategori:

Igår drog jag och lova iväg på en spontantrip till Västerås för att besöka Ikea. Är så taggad inför flytten och vill bara köpa allt nu nu nu och börja pyssla.
Kom hem med lite smått och gott som flera olika tallrikar, galgar, filt, krukor, påslakan, glas och lite småplock. Resten får inhandlas när jag fått nycklarna och kan se vad som mer behövs och hur allt ska få plats osv.
Idag firar vi att en hel arbetsvecka är avklarad som charkansvarig, och måste säga att jag kunde känna mig ganska lättad när jag lämnade jobbet idag då jag kände att jag hade läget under kontroll, skönt! Men de nästa veckorna kommer bli tuffare då vi blir underbemannade, bara att bita ihop!
Efter jobbet blev det även en liten visit hos syster för att hälsa på och mysa framför en film, självklart lite bebisgos på det också. Här slutar min dag och imorgon ska jag ta mig en fet sovmorgon (till åtta alltså..) godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: