larssonulrika

valentines day

Kategori:

9-16 gina tricot. 17-21.15 coop. Benen och fötterna är lagom trötta nu och det var knappt så jag orkade mig upp för mina trappor hem. Skulle egentligen kört bodypump idag innan jag blev inringd för jobb men gjorde inte så mycket för jag fick röra på mig tillräckligt ändå. Fick dock reda på en lite mindre sak på jobbet gällande det nya schemat. från 40 timmar i månaden till 10 timmar, men han sa att jag kommer bli inringd mer ändå eftersom att jag är den enda extrapersonalen som kan och har tid för spel. Men en sak som är säkert är att jag måste dra ned på mina utgifter rejält för att klara mig och inte köpa saker bara för att man kan.
Nu ska jag gotta mig med mörk choklad för att fira alla hjärtans dag med mig själv. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: