larssonulrika

Underbara hem

Kategori:

Igår efter skolan drog jag med mig Lova till Underbara hem för att kika lite möbler. Hittade mig min framtida soffa och även en tänkbar säng till väldigt låga priser. Nästan så man borde köpa på sig möblerna nu innan kampanjen tar slut och likaså möblerna, fast det kan ju bara lite svårt med tanke på att jag inte har någon aning om hur min kommande lägenhet kommer att se ut och hur stor den kommer att vara. Men liksom en 1,80 cm stor säng med bäddmaddrass och allt för ca 4000, as skön också, är ju nästan taget. Får suga lite på det.

Kommentarer

  • Tessa. säger:

    Du har en källare här att förvara grejorna i så länge om du vill :)

    2013-04-16 | 12:30:40
  • Ulrika säger:

    Ja jag har funderat på det! Kanske kommer med en soffa någongång då ;)

    2013-04-16 | 13:18:48

Kommentera inlägget här: