larssonulrika

Helgen

Kategori:

Första lediga helgen på 6 veckor hade jag nu och vad passar man på att göra då tro? På fredagen blev det utgång med Maja för att lyssna på italobrothers som kom och spelade. Kvällen var helt okej men tror vi var ganska otaggade båda två tillslut. 
Lördagen blev det att åka till Hallsberg för att kolla kolla konståkningstävling då Elina tävlade. Var riktigt kul att följa med och kolla på alla duktiga a-åkare och måste nästan ha varit 2 år sen jag satte min fot i en ishall..fy skäms. Saknar faktikst det lite och känner att jag måste dra mig iväg på lite allmänhetens i vinter. Söndagen spenderades hemma och degade. Under lördagen ringde chefen och sa att jag kanske skulle bli inring under söndagen så vågade mig inte iväg och göra något fast så hörde ingen av sig så kändes lite som att jag kastade bort en Söndag där. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: