larssonulrika

Gud så kul!

Kategori: Allmänt

Halkbanan var as kul! skulle kunna göra den tusen gånger om haha. Fick köra två olika banor tillsammans med en annan tjej och jag förstår nu varför killar tycker det är så roligt att sladda runt på vintern;) Och nu har man fått uppleva skillnaden och konsekvenserna på en ökning på endast 5km/h, sjukt hur stor skillnad det kan vara på sån liten ökning. Fick även snurra runt i en bil och känna på hur det känns att volta, haha kändes lite annorlunda.
Sitter även och har nyss gjort klart alla teoriprov hemma som jag ska innan lilla teoriprovet innan bokning. Spännande!
Men nu dags att ta tag i Engelskan som jag har prov på imorgon... Känns underbart att bocka av vissa lektioner för livet. Kommer tex aldrig någonsin ha svenska igen, eller engelska förutom imorgon då jag ska göra provet jag missade idag. Snart lov.. sjukt
image description
Too many hight hopes, too many disappointments

Kommentarer


Kommentera inlägget här: