larssonulrika

Torsdag

Kategori: Träning

Hejsan! Dagens kväll har spenderats framför sing star med bror min och kollat paradise hotel med en skål körsbär som jag köpte med mig hem från jobbet idag,mums! Lärde mig spelet idag på jobbet. Eller började lära mig är väl mer rätt, är så jäkla mycket och jag som inte ens kan ett dugg om spel.

Inte nog om att man har slutat plugga teori för nu har jag fått inloggning för att plugga tipset och allt haha.. Men men imorgon njuter jag framför en ledig dag. Vad gör man egentligen när man är ledig haha?

 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ha det så bra nu och Lycka till sedan.. <3

    2012-06-16 | 06:33:10
  • Ulrika säger:

    ni med, tack så mycket!<3

    2012-06-16 | 16:58:31
    Bloggadress: http://larssonulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: