larssonulrika

På både gott och ont

Kategori:

Det börjar närma sig. 1 vecka. 1 vecka är det kvar tills en stor sak i mitt liv händer. Jag flyttar hemifrån och börjar ta ett stort ansvar över mig själv, men också en vecka kvar tills min allra bästa vän, min underbara syster försvinner i hela 13 månader. Förr har det varit så långt bort men verkligheten kommer ifatt vare sig man vill eller inte och det är inte fören nu man börjar inse vad som kommer att hända. Man har tidigare försökt förträngt det och inte pratat om det så mycket för man ville inte vara där än men idag har vi nått dit. 
Men som tur var kommer det inte vara ett förväl förevigt!

Kommentarer

  • Ellinor säger:

    Älskar dig bästa syster <3 det kommer inte vara förväl utan-vi ses snart igen!

    2012-06-25 | 22:06:58
    Bloggadress: http://Mariaellinors.blogg.se

Kommentera inlägget här: