larssonulrika

Jag har lurat mig själv för många gånger nu

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar gamla nostalgi-håkan låtar och får rysningar. Har just kollar klart på En gång i phuket och har krypit ner nu. Måste få min skönhetsömn för imorgon är det dags för skolavslutning. Redan!! Och den allra sista skolavslutning blir det för nästa år är det student som gäller. Så jäkla taggad men kommer sakna Julia med oss uppe på flaket.
Nu ska jag sniffa på den godaste killparfymen som jag har på nattuksbordet innan jag ska sussa. Natti!

Kommentarer

  • julia säger:

    jag kommer sakna dig ullis. men jag får åka med er på studenten <3

    2012-06-07 | 18:17:02
  • Ulrika säger:

    jaa glad jag blev när jag hörde det :D <3

    2012-06-07 | 21:55:11
    Bloggadress: http://larssonulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: