larssonulrika

Bajs

Kategori: Allmänt

Skriver här nu bara för att jag känner mig tvungen, inte för att jag har något vettigt idag. (Så som alla andra dagar)
Är så sjukt trött så jag skulle kunna somna på en gång. Dagen idag har inte riktigt velat vara på min sida. Mattelektionen idag kändes svår så kom inte så långt och svenskan var väldigt seg och vi skulle fördjupa oss och skriva om känslor om dikter vilket jag gärna undviker.
Blev en sväng till gymmet sedan bussen hem, när jag kliver av den gick axelremmen sönder på väskan så den låg där på marken med en data i sig som kunde gått sönder och alla mina kläder låg utspritt runt om mig. Måste sett kul ut för de som gick förbi.
Nu blir det ett varmt bad och sen ska jag göra fruktsallad och krypa ner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: