larssonulrika

Wonderfull

Kategori: Allmänt

Vilket underbart väder! Efter att legat och dragit mig ett tag i sängen tog jag tag i mig själv och drog till gymmet i 1,5 timme. Blev 15 min på löpbandet, 15 min på cykel och 10 min rodd sedan lite styrka i ben armar och mage och en promenad hem. Så himla skönt att vara ute när det är sol!
Har just fått i mig lite lunch och kollat karatefylla och ska ta mig ett bad nu. Sen får vi se vad jag gör resten av dagen, kanske följer med pappa till garaget och fixar lite.

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Angående inlägget 2 februari:

    Snyggt förkläde din kompis har. Har ni några regler på din skola vad gäller förkläde, till exempel att ni måste ha förkläde på kundpassen eller så?

    2012-02-29 | 15:38:49
  • Ulrika säger:

    vi måste använda förkläde när vi håller på med färg :)

    2012-02-29 | 15:48:53
    Bloggadress: http://larssonulrika.blogg.se/
  • Susanne säger:

    Vilka klädregler hade ni på salongen där du var och jobbade tidigare?

    2012-02-29 | 18:23:09
  • Ulrika säger:

    Går fortfarande i skolan och vi har inga klädregler:)

    2012-02-29 | 19:26:50

Kommentera inlägget här: