larssonulrika

Alanya bby

Kategori:

All Alone At Arlanda. Virrade runt som tokar mitt inatten och utstirrade av folk blev vi allt. Och inte blev det många minuters sömn den natten. Vilken tur att vi tog igen den sömnen de andra dagarna då höhö.
Bye Bye Sweden och Hello Turkey!
 
Lite sådär fint rosa i fejjan under andra dagen
Helt inne i "mini disco time" som var vaaarje kväll men sammaaa låtar som barnen stog och dansa till under kvällen. Snacka om att de låtarna satt fast i huvudet så man inte visste vart man skulle ta vägen de sista dagarna.
Andra dagen beslutade vi oss för att testa Turkiets uteliv, då vi stötte på några Svenskar på hotellet som vi följde med ut och vi träffade även Frida ute på stadens gator! Riktigt roliga kvällar hade vi iallafall.
Elina med en Svennebanan
 


 
Intern bild ;)
Gick ut näst sista dagen för att käka på ett Steakhouse för lite ordentligt kött som vi längtat efter. Vi gick även ut för att vi började tröttna på hotellets pommes som vi fick till varje måltid (även frukost) men slutade med att vi köpte pommes ute ändå ;) Men tar nog ett tag tills jag frivilligt äter det hemma igen.
 
 
     Hotell frukost
Stranden / Hotellet
 
Sjuk kvällsunderhållning av några akrobater på hotellet. Grymma!
 
Sista kvällen fick jag en "ros" av en arbetare från hotellet, verkade inte direkt som att de ville bli av med oss reda. Vem vet någon dag kanske man återvänder dit igen. Sjukt kul har jag haft iallafall och helt klart ett minne för livet. Var mycket positivt att vara där men var självklart jobbigt med alla män och så sjukt att se hur de beter sig i sitt land. Redan första dagen blev jag jagad av tre småpojkar i ca femårs åldern som tog mig på rumpan. Skönt att komma hemma till lilla blyga Sverige istället ;)
Trött och lite smått sjuk tjej som nyligen landat i Sverige

Kommentarer


Kommentera inlägget här: