larssonulrika

Slappis

Kategori: Allmänt

Sovmorgon till halv ett, det klagar man inte på. Så nu blir det wordfued för hela slanten;) Har bara svenska sen slutar vi halv 4 sen ikväll är det dags för bodypump, får hoppas att det går bättre än gårdagens träning. Då fick jag lov att avbryta mitt i passet för mådde inte alls bra. Mådde redan konstigt i magen innan vi börja men sen försvann det men kom tillbaka och då kändes det som att jag inte käkat på hela dagen fast jag hade det och att jag trodde jag skulle spy men som tur var slapp jag det.

Och idag börjar jag med lite ändringar i mitt liv, får se hur det går!


Vi vet inte vart vi ska, men vi ska dit

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det låter spännande..förändringar är kul. Lycka till!

    2011-09-05 | 18:41:42

Kommentera inlägget här: