larssonulrika

Erikslund

Kategori: Allmänt

Blev en tripp till Västerås efter naturkunskapen idag med Ellinor och Malin. Var väldigt mycket folk men vad kan man förvänta sig på en lönedag plus ett nyöppnat centrum. Stället påminde mig om något köpcentrum som redan finns i stockholm men vet inte vilket.
Det var 20% rabatt på make up store så jag passade på att köpa ett läppstift där som jag spanat på ett tag. Men mer än så fick jag inte med mig, men det som fanns där finns ju här på stan så, var inte direkt några annorlunda affärer som vi inte har förutom vila typ.



Vi har det bra här bak i bilen..

Kommentarer

  • Anna säger:

    ååh jag vill också köpa något snyggt läppstift! Var de 20% bara igår eller är de under hela helgen? :D

    2011-09-24 | 00:42:32
    Bloggadress: http://louderthanwords.spotlife.se

Kommentera inlägget här: