larssonulrika

Dagliga tankar

Kategori: Allmänt

Det som ofta kretsar i mitt huvud:

Framtidsplaner. Eftersom att jag har bestämt mig att jag inte vill jobba inom frisör så funderar jag på vad jag annars kan tänka mig och högstadieärare var något som slog mig här om dagen. Kanske vore det nåt för mig? Jag gillade högstadiets matte mycket och skulle vilja lära ut det isåfall men hörde att man måste lära ut i två ämnen och hittar inget annat som intresserar mig så får fortsätta bolla med mina ideer.

Jobb. Måste ta tag i att söka deltidsjobb inom en viss framtid. Jobb=pengar=flytta hemifrån. Börjar bli trött på att bo hemma och känner redan att jag redan tar fullt ansvar så skulle lika gärna kunna bo själv och klara mig.

Att det är så mycket jag vill göra men tiden räcker inte till och inte alltid orken heller. Vill ut och springa snart men är så slut efter skolan så blir lätt att man skippar det. Finns så många jag vill träffa också men är dålig att höra av mig till och känns som att man inte har tid under skoldagarna.

Försöka äta rätt. Är svårt när det är så mycket frestelser som finns men kan inte göra något med än att försöka hålla mig undan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: