larssonulrika

lite allt möjligt

Kategori: Allmänt

Hemma nu, har varit lite överallt idag känns det som. Vi var som sagt i vilsta o paddlade och grillade idag med klassen, var helt okej. Sen var jag med Elina, jacob, basse och oskar ett tag och satte oss på en gräs plätt och tog det lugnt. Sedan for jag och elina hem till mig en snabbis för att käka lite innan vi drog ner på stan.
Detta ville följa med mig hem:


Bh-H&M
Nagellack-kicks
Sololja-kicks

Imorgon smäller det och efter avslutningen så ska klassen iväg till olivia för att grilla och mysa och kanske bada till och med för min del. Och mot kvällen kanske det blir att klippa bror min om det inte blir alltför sent.

Fick också reda idag på att det finns en chans för sommarjobb hos pappa för min del då jag får jobba där tills jag känat så mycket så jag slipper skatta. Och att jag redan får börja på måndag isåfall så inte blev mitt lov långt isf innan jag ska vara igång igen men det är det värt då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: