larssonulrika

Nöjd

Kategori: Allmänt

Är stolt över mig själv, klarade hela 2,5 varvet i vilsta utan att stanna:D men tog tyvärr inte tid. Blev lite förvånad eftersom att jag kom dit med inställningen att jag skulle stanna. Varför skulle jag inte göra det när jag knappt orkar springa 800 med mina "ungar" på fysträningarna? ;) Haha nej men så det gjorde min dag och skönt att få det gjort, Vet inte om det beror på om jag lånat syrrans skor som är bättre än mina (haha förlåt ella) eller för att jag åt en bra och stadig frukost eller att jag bara är allmänt awesome! hehe

Slutpratat om det, har just käkat kyckling och nudlar med wok och ska snart lägga mig i badet. Ikväll väntar en resa mot Skavsta då jag och mamma ska hämta ellinor och hennes kille som kommer hem från italien. Lite avundsjuk..

Kommentarer

  • Elina säger:

    Du är helt enkelt awesome :D du orkar alltid mer än du tror !<3

    2011-06-02 | 20:42:42
  • Therese. säger:

    Duktiga du!

    2011-06-02 | 21:53:57
    Bloggadress: http://avaritia.blogg.se/
  • Ullis säger:

    Taack!:D

    2011-06-03 | 09:30:58
    Bloggadress: http://larssonulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: