larssonulrika

Måndag

Kategori: Allmänt

Började dagen med en sovmorgon till 10 då jag var riktigt utvilad och kl 12 var jag, jonathan och pappa i bowling hallen och körde en runda. Som vanligt utklassade jag de men det är inget nytt så;)


Jag började bra redan på första slaget och hamnade på en första plats o pappa och jonathan slutade på en delad andra plats.

Har sedan vart ute och sprungit 2,5 i vislta non stop idag med, känns bra nu i efterhand även om det var tuffare att springa det varvet den här gången. Men är stolt ändå för hade egentligen bara planerat för en promenad o när jag gick förbi skogen började jag springa o sen promenerade jag hem.

Nu blir det dusch och fix här hemma innan jag åker ut till dunker med två härliga flickor för att fiska nu under kvällen bara och kommer hem senare idag igen.

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Du fuskade,du hade radiostyrning i klotet :) <3

    2011-06-13 | 18:13:25
  • Ulrika säger:

    HAHA troligt! dålig förlorare du är, och skyldig mig pengar;) <3

    2011-06-13 | 23:12:04
    Bloggadress: http://larssonulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: