larssonulrika

Inte på humör

Kategori: Allmänt

Vakna redan morse med mitt humör på botten och kan säga att det har hållt i sig under resten av dagen. Är arg och tjurig på allt och alla och är bara så jävla trött. Jobbet funkar väl ok men är segt när man inte är iväg på nåt jobb och kan verkligen inte påstå att det är så kul att sitta själv på både frukost och lunch rasterna. Inte kul att ta bort en stund av den lilla tiden man sover på dygnet för att cykla till jobbet imorgon heller. Och svettas gör jag. Ångesten över att inte få sola om dagarna i denna värme den finns också. Tror jag ska ta mitt humör och lägga mig istället. Men imorgon känner jag på mig att det kommer bli bättre iallfall, ska iaf träffa Olivia sen så på så sätt kommer det vara bra!

Har just tagit ett bad och lagat matlåda till imorgon och ska kolla ett avsnitt av ph nu innan jag ska sova.
Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: