larssonulrika

En snabbis

Kategori: Allmänt

Lägger upp ett litet inlägg nu när vi äntligen har internet! Vi har det bra här med skapligt bra väder och tar det lugnt. Igår blev det mest att vara här i stugan och ta det lugnt och idag har vi åkt rodel, spelat minigolf och vart och handlat och jag har även fått övningsköra lite. Det är klart att man har lite hemlängtan till allt där hemma men det är inte långt kvar nu! Men innan hemfärden på torsdag kanske det blir sommarland imorgon.

Pratade med pappa idag på telefon och fick reda på att jag hade fått jobb den här veckan om jag vart hemma så är ganska irreterad men jag får hoppas att jag får jobb ändå när jag kommer tillbaka annars kommer jag aldrig förlåta mig själv;)
Har vart duktig av mig och rört mig båda de här dagarna nu, igår sprang jag ner till vattet och gick promenad tillbaka och idag gick jag en halvtimma och sprang tillbakavägen som måste ha varit en bit iallfall!

Nu ska jag försöka kolla paradise avsnitt som jag missat innan det blir sängen!(får ju tyvärr inte sova längre än ca halv 8 då min bror är lite för högljudd..) så inte undra på att man är trött så tidigt.
Känn er saknade där hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: