larssonulrika

Mina dagar

Kategori: Allmänt

Jag skriver alltid mindre än vad jag vill och förväntar mig så bilderna på mobilen som är tänk att komma ut här hinner fyllas på ett bra tag innan jag väl sätter mig här igen. Men det får ni helt enkelt leva med.

I söndags åkte jag och några vänner ut till kalkstensbrottet för att bada. Var första gången för mig som jag var där men måste säga att det var riktigt skönt i vattnet och ett fint litet ställe som jag gärna kan åka fler gånger till. Men att det är nån som har hittats död där för längesedan förösker jag strunta i ;)



Och nästa morgon vaknade jag bredvid denna varelse;)

När vi vaknat och gjort oss redo så tog jag och min bror cykel till min syster eftersom att jag skulle hjälpa till och färga/slinga hennes hår. Först blev det inget annorlunda resultat alls så då körde vi på blekning och visst kunde resultatet ha blivit bättre men blev ändå hyffsat okej:) Men det var nog inte ett så smart val att skippa plasthandskarna när jag höll på och färga för fick som nån reaktion eller utslag på händerna sen, men som tur var försvann det ganska snabbt. Får ta med mig egna nästa gång för de man får med i paketen är alldeles förstora, hur stora händer tror de att man har egentligen.




Edvin var lika glad som vanligt - och jonathan lika hungrig som vanligt;) Bullmonster!


Klockan är halv ett och jag har redan hunnit tagit mig en sväng till somamrhemmet för att sola med familjen för blev inget bad för mig, var för kallt! Sen senare ska jag träffa älsklings Elina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: