larssonulrika

God morgon

Kategori: Allmänt

Sitter redo och väntar på pappa för att åka iväg och käka frulle nånstans, ser ut som mc nu haha;) Sedan blir det att handla mat så det finns matlådor veckan framöver då det blir mera jobb. Sedan blir det stan och vara med emma, elina och daniel och kanske gå på bio eller bada!

Igår var jag på tuna ett tag och var i borsökna, träffade sedan becca och hennes crew och olivia på stan och bowlade! Gick sådär men hamnade på en andra plats iaf och vann 20 kr av födelsebarnet Lukas. Sedan belv det en timme på first innan man traskade hemåt och sov.

Ska försöka denna vecka att flytta in i Ellinors gamla rum med nu när hon flyttat ut och har iallfall börjat rensat mina kläder och flyttat över de, fast det är mycket som fattas från ikea innan jag kan känna mig nöjd med rummet. En sak som är säkert är att det kommer vara väligt tomt här hemma till en början, men får se till att träffa min syster lika ofta ändå och inte tappa kontakten för hon är som en bästa vän för mig!

Dags för käk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: