larssonulrika

2010 lista

Kategori: Allmänt

Årets låt: Love the way you lie

Årets platta:Svart, vitt och allt där emellan kanske

Årets film: Dear john

Årets bästa köp: jadu, mina converse kanske eftersom de används nästan varje dag

Har du några nyårslöften?

Yes

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Om min syster räknas så ja!

Vilka länder besökte du?

Sverige..

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat/kläder/nöjen

Vad önskar du att du gjort mer?

Tänkt på konsekvenserna. Tänkt på vilka mina riktiga kompisar var

Favoritprogram på TV:

Paradise hotel <3

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hm det var en måndag då så gick väl i skolan som vanligt och blev firad på morgonen av familjen sen kom väl mormor och therese o jonas senare gissar jag på. Men blev firad helgen innan av tjejerna hos elina där vi åt ming och tog det lugnt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Behagliga kläder, det jag trivdes i

Den bästa nya personen du träffade?

Tjejerna i klassen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: