larssonulrika

Klenis

Kategori: Allmänt

Jaha jobbade idag då. Trodde först att det skulle bli katastrof men blev som tur var inte det, visste absolut ingen alls som jobbade där i nyköping och började med att ett gäng främlingar hämatde upp mig halv sex. Kände mig lite ivägen för alla trodde att jag hade jobbat på sthare tidigare kändes de som och trodde jag redan slutat skolan och hade körkort men det löste sig tillsut;) Åkte iväg på ett jobb där jag bygg/flyttstädade hela dagen i värmen och fick sluta en timma tidigare. Kände att jag redan var död efter lunch men fick som tur var sluta en timma tidigare. Haha men ska inte klaga jobbade ju endast en dag, kunde vart fler;) Att jag kommer somna gott inatt är en sak som är säker.

Har just tagit ett bad och får nu se vad kvällen har att bjuda på. Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: