larssonulrika

Dagarna försvinner

Kategori: Allmänt

Igår var vi och lyssnade på två st föreläsninger med skolan. Ena handlade om homo och bisexuella och transsexulla eller var det hette och tyckte inte direkt att den va någon rolig att lyssna på.
Efter den kom 5 st från AA och pratade om deras liv och måste säga att det var svårt att hålla tårarna inne när man lyssnade på de och deras liv. Som tur var hade de bekämpat det där nu men det var riktigt hemskt att höra.

Slutade lite innan ett så drog hem och tog ett bad och fixade mig för kvällen då jag träffa maja och becca o drog ner på stan där de åt sen åkte vi till emma och sedan vidare till adam där vi var under kvällen:) Vakna upp hos emma och vi åkte till ishallen där jag har hjälpt domarna hela förmiddagen. Riktigt kallt var det! Men det var riktigt kul att se Julia och Elina att åka och måste bara säga att de har verkligen utvecklas massor sen sist jag såg de tävla. Grymt kul att se.


Och just nu sitter jag och väntar och ser vad som händer med denna kväll.

Riktigt skönt att vara ledig på måndag med!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: