larssonulrika

10 saker du inte visste om mig

Kategori: Allmänt

1. ÄLSKAR choklad! och är i princip jämt sugen på det

2. Mina fötter och händer är alltid kalla av sig, oavsett årstid

3.När jag blir trött lägger jag min överlätt över den undre, ser jätte fånigt ut men är väldigt avlappnande

4.Jag har jätte svårt med känslor och känna av vad jag själv vill

5.Jag kan inte sitta vad datan utan att lyssna på musik, måste alltid ha på det och helst med lite bas!

6.När jag plattar håret använder jag hela kroppen, hört från andra att jag ser ganska konstig ut då

7.Kan verkligen lyssna på all slags musik, från rock, techno, rnb, reggae till och med vissa opera låtar haha!

8.Gillar att gråta, helst till puttinuttiga kärleksfilmer fast då ska jag se på de alldeles själv

9.Har alltid för höga förväntningar på saker och ting, men slutar oftast alltid att det inte alls blivit som jag trott

10.jag saknar min lilla edvin ganska stort! men som tur var träffar jag han imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: