larssonulrika

HAPPYYY

Kategori: Allmänt

Just nu känns allt på topp! skönt att ha den känslan, var ett tag sen nu.
Har ganska nyss kommit hem så sitter nu och värmer mig och lyssnar gammal nice musik hehe ((:

Efter skolan följde iaf becca och adina med mig hem och jag hämtade pengar och bytte om och så, senare vidare mot adina sen handla grejjs till becca där vi grillade, snacka om mätt hah;)
Efter så åkte vi o mötte några vid odlarn och bara va.
Har både fått köre moppe själv och blivit skjutsad haha riktigt kul:D det är nu man inser att det skulle vart roligare om man hade en egen :(

Sen vidare mot adina typ och så och nu hemma.

Imorgon hoppas vi på att dra ut några till Elinas land och glida, hoppas. Vill ju fiska haha jag är ju bara för bäst på det tihi





Bilder från förra året när jag och elina firades


Kommentarer


Kommentera inlägget här: