larssonulrika

plugg

Kategori: Allmänt

Har nyss pluggat in engelska glosorna så jag kan de hyffsat, så då är det bara att lära in mig texten också, och att göra klart sista talet i matte men behöver lite hjälp av mamma för det. Musiken skulle också vara smart att läsa på, likaså spanskan, fast den gjorde jag lite igår så kan lite.
Får se när jag ska ta tag i so läxan också..

Bara en himla massa plugg, orkar inte. tycker du borde vara snälla och tänka lite smart med att börja med en mjukstart. men såklart inte, så alla bara passar på att slänga över oss en massa.jag orkar inte. plus att det typ är höst nu, och det orkar jag inte heller, jag har inte tröttnat på sommaren än ens. det var aldrig någon riktig sommar, för lite sol för det.

Tar en paus och ska kolla några avsnitt av one tree hill som jag har längat efter!

Kommentarer

  • elina säger:

    tack tack:D<3

    2009-09-03 | 17:58:23
  • Rebecca säger:

    haha engelskan gick ju jätte bra idag ;) eller vad säger du :P<3

    2009-09-03 | 18:00:57
    Bloggadress: http://rottenapple.blogg.se/
  • Lova säger:

    haha nejnej, vi säger så va? ;)<3

    2009-09-05 | 17:18:49
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/

Kommentera inlägget här: