larssonulrika

Slutkörd

Kategori: Allmänt

Hela dagen idag har bestått av städning.
Hjälpte therese att flyttstäda eftersom att hon flytter till västerås idag. Tog lite längre tid än vi hade tänkt och nu sitter jag sliten med knän som värker haha.

Kom hem runt 4 typ sen hoppa jag in i duschen och gick iväg o träffade adina strax efter, där var det lite folk och vi kollade film men drog ganska snabbt och pratade med elina ist, gillar't rejält!

Och imorgon blir det nog stan med elina och sen följer jag nog med till hennes mormor på mat och ta det lugnt typ, känns som en bra söndag och ett bra avslut på lovet som jag kan sammanfattat att det vart lite upp och ner, men kan säga att den stunder har verkligen varit underbara när jag fått vara med de jag verkligen trivs med och som jag upptäckt mera under senaste tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: