larssonulrika

Aros

Kategori: Allmänt

Dagen igår var riktigt kul och som tur var så hittade vi iaf dit ifrån tågstationen.
Vi var där i 4 timmar och killarna, såkallade gammal mjukost vann över tjejerna ramlösa. Haha vet sämsta namnen..
Men det låg faktiskt lika ett bra tag och vi ledde till och med ett tag men på slutet drog de iväg med poängen.

Jag lyckades att göra illa mitt revben också:( hah vi kröp i några gångar som man inte såg nåt alls i för det var mörkt och jag ledde oss så jag såg inte att det var en lucka neråt så då stupade jag ner haha, ont men riktigt kul var det.

Sen efter det gick vi och åt och kollade lite runt på stan.

Tog inga bider:/

Kommentarer

  • adina säger:

    skit kul dag ju :d synd bara att du gjorde illa dej :( haha fail jue, <3

    2009-11-01 | 02:34:43
    Bloggadress: http://adiinaandersson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    skit kul dag ju :d måste göras om<3

    2009-11-01 | 02:36:02

Kommentera inlägget här: