larssonulrika

Västerås

Kategori: Allmänt

Igår med tjejerna var mys, försäkte sjunga lite lips och så först men mickarna hade slutat funka med de hindrade inte de andra från att sjunga. Sen blev det att dunka ännu mera musik haha.

Sen gick jag anna adina och även elina ett tag till eskilsparken där vi mötte killarna ifrån klassen, haha vi fick nån inpuls grejs och började köra land och rike.... hah men det var riktigt kul! Sen blev det att dra sig hemåt för att skörda och sova.



Idag ska jag till västerås och kolla på Elina när hon tävlar och har emma med mig som sällskap, sen hämtar nog mamma upp mig där sen och vi kör vidare för att åka till Therese för att kolla hur hon bor och kissen de skaffade igår




Den här bilden skickade tessa till mig igår, gud vilken söt liten sally!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: