larssonulrika

trött på allt

Kategori: Allmänt

Armen går och har ont, inge kul. det gör så att det blir sovproblem för mig eftersom det är min älsklingssida jag inte kan ligga på längre. och varje gång jag ska vrida på mig lite vaknar jag till för nåt trycks på armen.

Och kan säga att hela den här dagen har bara bestått av en massa plugg, riktigt tråkigt jag känner att jag försökt plugga in en massa men verkligen inget som har fastnat. vi får väl se hur det går imorgon på no:n och spanskan som jag försökt klämma in 42 glosor och även en massa ändelser och böjningar och shit.
Har haft 4 prov den här veckan, kanske tillochmed 5 om svenska argumetationen räknas. Så kanske därför är en anledning till att jag inte varit här så mkt och skrivit.

imorgon är det fredag och mys med tjejerna, längtar! är verkligen i behov av helg nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: