larssonulrika

Sjuklingen

Kategori: Allmänt

Blir inte direkt bättre här, tog tempen imorse och hade 0.5 graders feber typ så inte så mkt och mamma ringde vårdcentralen för att beställa tid men de hade inte tider men de skrev ut medicin åt mig ändå så nu ska jag göra åt nåt åt min hosta! Men så duktig som jag är så pallrade jag mig till skolan ändå för ville inte missa gymnasiemässan på munktell.

Där kan jag säga att det var tråkigt, eftersom den friskolan man är intresserad av visste man redan typ allt om så blev mest att man försökte fördriva tiden.

Efter följde jag med till becca för att ta tag i plugget, men gick snabbt det så det var bara bra.

Nu ska jag vidare och ta en till sup medicin innan jag ska kolla lite oth att somna in till

Kommentarer

  • adina säger:

    usch va jobbigt det är att vara sjuk :( men du ska till tulda imorron va? :)<3

    2009-11-05 | 20:22:18
    Bloggadress: http://adiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: