larssonulrika

Domarkurs

Kategori: Allmänt

Jag är väl tvungen och skriva vad hela min helg och gått åt till. Har varit i ishallen hela lördagen från 8 till 8 under tävlingen och vart på dommarkurs även på söndagen med men inte lika länge.

Kan säga att det har varit riktigt svårt med att själv provbedöma men var en ganska läoroik kurs så nu får jag bara vänta på att en mentor ska ringa mig och skicka iväg mig till nån tävling eller nåt test för att provbedöma meraö. Behöver bedöma 2 st tävlingar och 2 st tester till för att bli färdigutbildad.
Sen är det bara att vara riktig domare under stjärntävlingar och så! Fast kan ju fortfarande döma tävlingar och tester med hur stor chans är det att de vill ha en domare utan licens liksom.

Men kul var det att träffa lite nytt folk också:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: