larssonulrika

Äntligen slut på veckan

Kategori: Allmänt

Ja, håller med rubriken fullt! äntligen alla prov över för veckan och det kommer nog vara ganska lugnt nu framöver i skolan tills julavslutningen.

Idag har det varit lungt med tjejerna, var hemma hos anna och käka ben & jerry´s. MMMM säger jag bara! Med det blir det idol och farmville hah, riktigt skönt vare iaf.

Imorgon eller idag om jag ska säga så ska jag fira mamma sedan kanske jag sover med lova o matilda för vi ska åka bort på söndag, får se hur det blir med allt.


GRATTIS MAMMA!  <3

Kommentarer

  • mamma säger:

    Tack!

    2009-11-28 | 07:30:50
  • tovisss säger:

    haha spelar du foortfarande farmville:( haha jag har precis börjat igen</3

    2009-11-30 | 21:49:03
    Bloggadress: http://toveebech.blogg.se/

Kommentera inlägget här: