larssonulrika

Vädret

Kategori: Allmänt

Egentligen har jag inget att säga fast jag har massor. Jag vill egentligen ut nu och sola i det fina vädret men nu sitter man och är barnvaktså det får bli senare isåfall, vid 3 är elina hemma från landet iaf och vi ska väl ut och planera lite.
Själv så har jag nedräkning tills min födelsedag, 8 dagar kvar bara !

Valborg var kul, jag becca och lova cyklade till anna och åt lite, några grillade medans jag åt spice hot! sen vid 8 cyklade vi ner mot vilsta för att kolla brasan kanske inte var så jätte kul där vi gick mest runt och fördrev tiden tills fyrverkerierna skulle börja typ, strax efter drog jag till rebecca där vi kollade på oc och somnade. Träffade iallfall några man kände igen.

Sen har jag bara legat och stekt hela igår på rebeccas altan, riktigt skönt! vi låg där ett par timmar och tänkte gå ner och bada men det  var alldeles för kallt så då gick vi upp. Vi gjorde hur goda smoothiesar som helst! bilder från dagarna kommer sen, tänkte göra det igår men då kände inte datorn av min telefon.

Nästa helg dåså!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: