larssonulrika

mors dag

Kategori: Allmänt

Grattis mamma på morsdag! tyvärr har jar inte köpt nåt för vet inte vad det skulle vara isf så jag får väl gott göra det på annat sätt annars.

Kom hem från vilsta för ett litet tag sen med bruuudarna, var lite tidigare i skjulsta med ellinor och tessa där vi stekte ett tag och jag och tessa tog vårat första dopp för året. riktigt kallt var det men skönt när man var så varm. färg under de här dagarna kan jag säga att jag fått härligt! får fortsatta så tills skolavslutningen.

Och jag känner lite beslutsångest för vad jag ska ha för skor på avslutningen, alla kommer väl ha galdiator skor men jag tycker de inte passar mig och ser lite skumma ut, förlåt folket som äger sånna. Funderar på typ lite klack men får se hur det blir.


Är helt slut i kroppen så tror nästan jag ska lägga mig snart,
see ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: