larssonulrika

så kallad kebabpizza

Kategori: Allmänt

Idag kom jag hem från skolan tjurig men det ändrades snabt efter jag gick ner på stan med adina och rebecca, vi gick typ runt och flummiga och testade massa oseriösa saker. sedan delade vi alla på en så kallad kebabpizza på phoenix, de hade liksom gömt undan massa champinjoner under kebaben liksom wtf? sen låg det en enda majs också. efter det så mådde man inte bra kan jag säga, sen gick jag hem till becca och gick på toa och hämtade min jacka.
dagen vart riktig kul<3

Och nu har jag pluggat på lite spanska glosor till imorgon.

Den här veckan är den sista hela och riktiga skolveckan, inte alls långt kvar nu och jag känner att jag måste hitta kläder till avslutningen och studenten! 

Och snart äre äntligen helg och då blir det grillning på fredagen och på lördagen så åker jag antingen till elinas land med emma och co, annars blir det mys med tjejerna och kolla melodifestivalen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: