larssonulrika

Firade

Kategori: Allmänt

Igår till idag har vi åkt ut till elinas land och blivit firade, blev sjukt nöjd med persenterna och vi typ lekte lekar käkade och typ nördade med typ flakmoppen, crossen mini moppen och pushen;) men riktigt kul var det:D men tyvärr var det ju någon som rammlade, höhö(A) så nu går jag och har lite ont i högra höften, men det var bara att jag åkte på den lilla, och jag var nog lite stor för den och den gasade ju på skit mkt och då skulle jag bromsa men råkade gasa samtidigt och ja allt blev bara fel så jag blev springandes där bredvid samtidigt som den gasade iväg. Fast jag var ju inte den enda som ramlade, jossans kan ju ingen slå.

Och idag var vi ute och fiskade ett tag, och det var bara en som fick napp, gissa vem det var? :D haha aja fick en gädda men den ramlade i igen. Sen när jag kom hem har jag bara nördat här och kollat på sex and the city typ.

Nu ska jag nog åka ut och träffa elina och emma en snabbis och lämna emmas usb.

Bilderna kommer när jag får de


see ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: