larssonulrika

Trött

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här efter en heldag på isstadion för förberedelser till showen;) Och nu är jag typ sjukt trött och ska nog duscha nu och sedan funderar jag faktiskt på att sova (:  Bilder från showen kommer väl när de har lagt ut det på våran hemsida:)

Imorgon börjar en ny vecka och är den sista veckan som jag åker konståkning.

Måste bara säga att min och matildas dag igår var riktigt kul, särskillt när vi fikade haha;)  senare på kvällen "kollade" vi på fredagen den 13 men det slutade med att vi båda somnade, nästan direkt:P matilda hade tydligen vaktat senare av ett skrik i mitten av filmen och då stängde vi av:P

Godnatt!

Kommentarer

  • matilda säger:

    haha du är bäst <3

    2009-03-08 | 21:35:52
    Bloggadress: http://tornqvistmatilda.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ni var sjukt duktiga!<3

    Godnatt sötnos :)<3

    2009-03-08 | 22:12:02
  • Diza säger:

    Förra kommentaren va från mig, haha :)

    2009-03-08 | 22:12:41
  • matilda säger:

    hahah jaha ojdå (a)

    2009-03-09 | 16:49:18
    Bloggadress: http://tornqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: