larssonulrika

Skolavslutning

Kategori: Allmänt

 I tisdags var det skoalvslutning, så skönt att det äntligen är sommarlova nu ! gud vad man har längtat.

(annas bild)

Betygen blev jag nöjd med ,

Förra året:
1mvg
3g
resten vg


nu:
5mvg
2g
resten vg


så lite höjning belv det.

Efter skolan drog vi till slagsta glass och köpte glass som man sedan ville spy upp för man var så mätt,

 sen åkte jag till rebecca ett tag och kollade sex and the city filmen, eller jag somnade fakistk riktigt skönt.

Sedan blev det iväg till grappa, min pizza var verkligen sjukt god!

(lova som täckt för, ellas bild)

<3

Kommentarer

  • elina säger:

    gottgott!

    2009-06-12 | 09:58:12
  • Dinbecca:D <3 säger:

    jag trodde vi skulle göra lite larviga bilder men nene :P <3

    2009-06-12 | 13:00:03

Kommentera inlägget här: