larssonulrika

Grönan & Riksdagen

Kategori: Allmänt

Igår var klassen i stockholm, först var vi på riksdagen och lekte utskott eller nåt jag fattade inte alls myclet men körde på ändå, det påverkade vårat so betyg vilket kanske inte var det bästa, men behåller iallafall mitt från i höstas.

Sedan var det gröna lund som alla hade väntat på, vi blev lurade på en fel båt, så istället för att bara åka över vattnet så åkte vi runt överallt så det kanske tog 40 min lr nåt, jobbigt! Sen gick vi runt där och det var riktigt kul! fast det dåliga var vädret, det regnade i omgångar.  Kan säga att jag är ganska nöjd med att jag åkte insane vilket var mitt mål under dagen.


Under den långa båt resan fans det gott om tid att ta kort, här har vi coolingarna.



Och de på lite högre nivå.

Dagen blev iaf lyckad tack vare våran underbara klass.

Nu dagen efter är jag sjukt trött och bara vill sova, var i skolan i en timma ungefär i morse för att städa skåpet sen fick vi sluta så nu vill jag sätta igång nån film, elina kanske kommer över och tar med i taket lyser stjärnorna.

Sen senare blir det rix fm festival med de allra bästa<3

Kommentarer

  • elina säger:

    du har så rätt!(kommentaren under bilden);)<3

    2009-06-06 | 08:28:31

Kommentera inlägget här: