larssonulrika

Hur trött får man vara?

Kategori: Allmänt

Det började med igår kväll när jag sov hos rebecca, jag låg och halvsov i hennes säng medans hon kollade på tv, sen väckte hon mig med att säga att jag skulle kolla på tv:n och då började jag tydligen babbla om att jag såg barbiedockor där:s men jag kommer faktiskt halvt ihåg idag att jag hade inbillat mig eller nåt.

 Sen under natten hade jag världens sjukaste dröm som jag inte orkar berätta. kan ju säga iallafall att om man simmar ner i vilsta sjön så kom man tydligen till toaletten inne på waynes och för att komma tillbaka stoppa kroppen med huvudet före i toan och spola , haha sjukt:P

sen har jag väl varit lite halv seg under dagen, och nu när jag skulle borsta tänderna så var jag hur nära som helst att hälla på smink borttagning på tandborsten innan jag kom på mig själv vad jag höll på mig.

haha aja nu har jag installerat the sims på datan för att nörda lite(A)

natti<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: