larssonulrika

Nyårsfirande

Kategori: Allmänt

okej, nu ska jag försöka skriva ihop nånting här, var ett tag sen;P sytter och lyssnar på riktig skön musik, usch vad bra det kan låta ibland!

nyårsafton igår då, det var riktigt kul och jag diggar lips haha:D Vi typ åt god mat, sen lanade lips och bröt av och spelade lite guitar hero men bytte nästan direkt efter till lips igen;P sen lite innan 12 så gick vi ner på stan för att kolla fyrverkerierna, jag tyckte nog att det var ganska lite men att under ett tag så kom det massor men det varade inte så länge:P Sen var det hem igen och fortsatte sjunga och pratade mest bara:) kul var det iallfall<3

hhaha och idag har det bara varit slappt, sov ut imorse sen blev det ännu mera spelande:D:D sen var det att ta en promenad hem där jag bara suttit vid datan sedan ut med mailn och matilda ett tag men det blev inte så länge för att det var svin kallt! usch nu känns det som att nu när det varit julafton och nyår så är vintern över och det kan gärna börja bli vår för min del:P Usch det var några små ungar i eskilsparken typ nu när vi var ute som var så störda och började försöka raketer/smällare på oss och gud vad jag blev arg innombords haha och tillslut så bröt det ut xD hahaha

Imorgon så blir det stockholm för att kolla på disney on ice med familjen typ (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: