larssonulrika

grymt

Kategori: Allmänt

Igår var jag på chris brown! gud va häftigt det var hah:P det var nog det bästa jag varit på och jag har aldrig skrikit så mycket på jätte länge, om jag ens någonsin har skrikit så mycket haha:D haha jag satt och var chokad ett bra tag när det var slut, jag kunde inte fatta att det var sant haha. Jag och matilda satt och sjöng med i låtarna och diggade rejält, men gemfört med killen framför oss så var vi nog inte så vilda hahha :D
Bilder lägger jag in när jag har lagt in de på datan:) fast jag fick inte så bra bilder. Ett tag trode jag faktikst att vi inte skulle komma in för det första var vi försenade och det andra var att vi aldrig hittade hovet, vi körde runt hela stockholm känns det som, eller vi åkte iallfall runt i cirklar och var stressade, sen fick vi fråga massa folk, men det hjälpte ändå inte för vi hittade inte ändå, tillslut så började bensinen blinka också och man fick mera panik, så då hoppade jag och matilda av och frågade en tjej som hjälpte oss och hitta den rätta vägen=) och då visade det sig att vi inte var så sena för det var fortfarande massa folk som stod i kö. När vi kom in skrek verkligen alla och då trode vi han hade börjat haha men det hade han knappast, det var åt förbandet Crossfire! haha de är ju också bra:D Och eftersom de skrek så mycket till honom ville jag inte ens veta hur det skulle låta när chris brown skulle komma , men det var en sån härlig känsla hah:D

Och ett stort tack till matilda som fixade att jag följde med , TACK <3 , det här är ju verkligen nåt jag kommer att minnas

Och nu sitter jag och är barnvakt mot jonathan. Vi har just ätit mat och nu ville han kolla på wall-e så det lät jag han göra:P sen ska vi baka lite bullar och spela spel=) Så jag passar på just nu att uppdatera lite:)

vi hörs , pussis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: