larssonulrika

9 dagar klarade jag

Kategori: Allmänt

Igår åt jag godis för första gången på året, så 9 dagar klarade jag mig men det var inte direkt att jag så jätte sugen på godis utan att jag köpte igår för att komma in i att bara få äta under helgen, så nu sitter jag och äter resterna :D mums
kanske inte så smart eftersom jag kom hem från träningen nyss men skit samma.

Friluftsdagen i fredags blev inte så tråkigt som jag hade trott:P jag gick dit med inställningen att jag och lova skulle gå tips promenad men när vi väl kom dit så blev man sugen att åka pulka haha så det var tur att ella, rebecca och matilda hade fått låna madrassen och att de hade med sig pulka så att vi kunde åka:P Halt i backarna var det iallafall och man typ bara gled ner hela tiden haha skoj=) Men roligast var det nästan att sitta och kolla på alla som åkte och ramla och höll på hah:D

Idag blir det att vara med rebecca, vi ska typ ta det lugnt och typ kanske baka eller gå på stan eller nåt sånt=)

Kommentarer

  • lovairvinghögberg (: säger:

    hahah roligaste dagen på länge ;) eller iallafall på ett tag (A)

    2009-01-11 | 18:59:57
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/

Kommentera inlägget här: