larssonulrika

Torsdagen förbi, typ

Kategori: Allmänt

Nu är det inte långt kvar tills det är helg=) den här veckan har gått riktigt snabbt.

Kom ganska nyss hme från skolan och då jag har jag bara ätit och satte mig här, väntar faktikst på att jag ska iväg och klippa & slinga håret, får se hur det blir=) Sedan kanske jag ska sola med emma och ellinor:)

Nu är jag avanmäld, tror jag:D gud så skönt , så slipper jag oroa mig mera för det, och dräkt beskymmer och allting.

Hejdå mitt hår,
 före bild;)

Kommentarer

  • Diza säger:

    Du är så himla söt Ulrika! <3

    2009-02-26 | 21:02:27
  • Lova säger:

    sv: men asså han har sagt förlåt genom pressen och han har typ erkänt så det är han som har gjort det :/

    2009-02-27 | 20:08:43
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/

Kommentera inlägget här: