larssonulrika

sjukling

Kategori: Allmänt

Kul att man ska börja gå runt att bli sjuk nu de sista dagarna på lovet?

Efter torsdags morgon träningen så gick jag och la mig och sov igen runt 12 och hade öppet fönster, sen vaknade jag typ 4 och hade ont i halsen o kände mig konstig och frös, så det kan ju va därför=(  Så nu går jag runt och slemmar och nyser hela tiden...

Kom hem från tessa nyss, jag och ellinor va där ett tag och åt och kollade på let's dance, eller det var nog mest de som gjorde för jag var så himla trött så jag gick och la mig i tessas gosiga säng och somnade bums. Vaknade sedan av att det var folk som kastade godis på mig haha, Emil och Jonas va det , så jag gick upp ett tag o va "social" sen somnade jag igen xD

Nu har jag krypit ner i sängen och ska nog kolla på nåt oth avsnitt nu innan jag ska sova (:

Kommentarer

  • Diza säger:

    Krya på dig :)<3

    2009-02-21 | 12:01:32

Kommentera inlägget här: