larssonulrika

Mina tankar

Kategori: Allmänt

Just nu känns det mycket som snurrar runt i mitt huvud , de vanligaste just nu är typ:
Kanske skulle man boka romme?
Hur blir det med konfirmationen?
Läger i helgen eller kanske vara tränare åt tävling?
Vad ska jag ha på mig imorgon?
Boys, ofc!;)
Hur mycket pengar har jag nu och under denna månad?
Vad behöver jag köpa denna månad till mig?
Spar av med 500kr till Plattång!
Hjälp tränare på söndagsmorgonen?
Vart ska jag sova på lördag för det ska bli smartast med träningen på söndagen?, kanske hemma? får jag det?

Ja, det är inte lätt alltid. När jag väl tänker att jag ska fundera på något av de här över för att sedan inte beehöva oroa mig om det längre så är det så att det kommer upp i huvudet i nåra sekunder och jag försöker snabbt hitta någon lösning, sedan försvinner den lika snabbt och så kommer nästa upp så håller det på så där utan att jag får något gjort. Aja nu ska jag iallfall försöka prata om romme med mamma så kanske en punkt blir avklarad;)

sees<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: